Ordre
-
Kontakt oss
800 24 521
8 am – 6 pm Monday to Friday and 9 am – 5pm on Saturday. Closed Public holidays.
800 24 521 -
Kontakt oss via e-post
Kontakt oss via e-post
Send spørsmålet ditt på e-post for hjelp
Kontakt oss -
Finn butikk
Butikk
Finn din nærmeste butikk her
Finn ut mer
Under behandling
- Ordre blir kun behandlet og send på virkedager (mandag til fredag med unntak av helligdager)
- Ordre plassert på helligdager eller i helger blir behandlet den påfølgende virkedagen
- Ordre sendt med standardfrakt blir behandlet og sendt innen 1–2 virkedager.
Vi beklager. Vi kan for tiden ikke motta ordre som skal sendes til mottakere utenfor Norge. For å finne Estee Lauder-produkter i nærheten ber vi deg se vår internasjonale butikkfinner.
Autorisasjon
Alle kjøp må autoriseres av banken før videre behandling. Kun autoriserte kjøp vil bli behandlet og sendt.
Reservasjoner på konto
Når du betaler for en ordre med kredittkort eller debetkort vil to transaksjoner bli belastet kontoen din.
- Banken som har utstedt kortet vil reservere penger på kontoen tilsvarende beløpet du har bestilt varer for når ordren blir autorisert. Denne handlingen reserverer kun penger før de blir trukket fra kontoen.
- Du vil deretter bli trukket det beløpet du har bestilt varer for. Beløpet som faktisk blir trukket kan avvike fra det reserverte beløpet hvis ordren blir endret eller annullert før sending.
Hvis en ordre blir annullert vil det reserverte beløpet bli slettet av banken. For mer informasjon om sletting av reserverte beløp må du ta kontakt med kortutsteder. Siden denne prosessen varierer fra bank til bank, kan vi dessverre ikke hjelpe med sletting av reserverte beløp.
Regler for maksimalt kjøp
Vi må begrense antall bestilte varer til fire (4) stykk av alle varer med et maksimalt beløp på 12.600 kr. per kunde. Ordre som overstiger disse grensene vil bli annullert. Vi må også sette en begrensning på maksimalt tre (3) daglige bestillinger per kunde. Hvis du har spørsmål, kan du ringe oss på 800 24 521 eller ta kontakt, så hjelper vi deg gjerne.
Ordrestatus
Sjekk statusen på din seneste ordre på esteelauder.no. Klikk på Ordrestatus og logg inn på kontoen din for å se status på ordrene dine.
For å spore via fraktselskapets nettside klikker du på sporingsnummeret ved siden av ordren for å se leveringsstatus for ordren.
* Vennligst merk: Vennligst merk at enkelte fraktselskaper ikke har sporingsinformasjon tilgjengelig før 24 timer etter at ordren er sendt.
Annullering av ordre
Hvis du ønsker å kansellere en online bestilling etter at den er lagt inn, kan du kontakte oss på telefon på 800 24 521 innen en time etter plassering. Vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Når en ordre er behandlet kan den dessverre ikke endres eller annulleres.
Av og til kan det forekomme at ordre eller deler av ordre blir annullert av ulike grunner. Disse grunnene kan inkludere:
- Vare(r) ikke tilgjengelig
- Problemer med å behandle betalingsinformasjonen.
- Kan ikke sende til oppgitt adresse
- Det ble plassert to like ordre
- Etter kundens ønske
- Kjøpsgrensen er overskredet
Hvis ordren din blir annullert vil du motta en e-post fra oss med informasjon om dette. Du vil ikke bli belastet for annullerte varer. Hvis du har spørsmål om en kansellert bestilling, kan du kontakte vår online tjeneste på 800 24 521 eller via e-post.
Finne en pakke
Hvis sporingsinformasjonen for pakken din bekrefter levering og du kan ikke finne den leverte pakken:
- 1. Se etter meldinger om forsøk på levering
- 2. Kontakt fraktselskapet